Dowiedź się jak przebiega proces sukcesji: przekazania wiedzy,
odpowiedzialności i własności biznesu.

Dla sukcesorów

Dowiedz się jak wygląda przejęcie odpowiedzialności za rodzinną firmę i zdobądź wiedzę potrzebną do rozpoczęcia procesu sukcesji. Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie naszych ekspertów aby zwiększyć konkurencyjność firmy. Dowiedz się jak opracować strategię firmy.

Dla nestorów

Dowiedz się jak przygotować się do przekazania swojego biznesu młodszemu następcy. Zapoznasz się z aspektami prawnymi oraz finansowymi sukcesji, które pozwolą uniknąć Cię zapłacenia podatków. Dowiedz się jak zabezpieczyć majątek firmowy w procesie sukcesji.

Doświadczenie

Przeprowadziliśmy blisko 50 projektów opracowania strategii sukcesji, wspierając nestorów i sukcesorów w całym procesie przekazania odpowiedzialności za firmę rodzinną.

Doradztwo

Zapewnimy specjalistyczne doradztwo naszych ekspertów z obszaru prawnego (prawo spadkowe, przekształcenia, zachowek, testament), finansowego, strategicznego oraz mediacyjnego.

Strategia

Na początku projektu sukcesji przeprowadzamy diagnozę sytuacji i przygotowujemy szczegółowy plan wsparcia, a następnie opracowujemy strategie przekazania firmy młodszemu pokoleniu.
W 2022r otrzymaliśmy Złote Godło QI Services za nasze podejście do tematu sukcesji firm rodzinnych.

Nasi eksperci:

Konrad Bajor
Prezes Zarządu i współwłaściciel spółki Nova Praxis. Absolwent studiów MBA Executive Krakowskiej Szkoły Biznesu, absolwent studiów Zarządzanie i Marketing UEK. Ponad 15 lat doświadczenie w zarządzaniu, ekspert wspierający firmy w ich rozwoju oraz zarządzaniu finansami i strategią rozwoju. Specjalizuje się w projektach mających na celu: analizę i optymalizację procesów, opracowanie strategii produktowej, wartościowanie stanowisk pracy, wdrożenie zmian w organizacji, wsparcie firm w planowaniu i wdrożeniu zmian organizacyjnych.
Paweł Gawron
Konsultant, doradca i analityk procesów. Ekspert od doskonalenia organizacji. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Specjalizuje się w zadaniach mających na celu efektywną realizację projektów, analizę procesów biznesowych, analizę organizacji w modelu SWOT oraz Business Model Canvas czy prowadzenie szkoleń i warsztatów. Posiada certyfikaty: Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością EN ISO 9001:2000 (DEKRA-ITS), PRINCE2 Foundation, Microsoft Certified Product Specialist (MCP), IBM Certified Specialist – Advisor for e-business, IBM Certified Instructor.
Robert Sajnacki
Radca prawny. Negocjator. Ukończył aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent studiów II stopnia Zarządzanie strategiczne na Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończył Intensive Erasmus Course w Universita della Tuscia. Finalista Turnieju Negocjacyjnego 2020 przy Krajowej Izbie Radców Prawnych. Ekspert w zakresie prawa przedsiębiorców w szczególności M&A, kontraktów, prawa pracy, własności intelektualnej oraz ochrony danych osobowych. Swoje doświadczenie budował w polskich firmach FMCG oraz skandynawskich notowanych na giełdzie w Oslo.
Sylwia Miętkiewicz
Ekonomista z doświadczeniem biznesowym w pracy analityka procesów biznesowych oraz koordynatora projektów i audytora jakościowego. Ekspert od doskonalenia organizacji. Specjalizuje się w zadaniach mających na celu efektywną organizację procesów biznesowych, wartościowanie stanowisk pracy oraz prowadzenie szkoleń i warsztatów.Posiada certyfikaty: Auditor Wewnętrznych Zintegrowanych Systemów Zarządzania ISO 9001, ISO 14001; Auditor Wewnętrznych Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001; Agile BA Agile Business Analyst Foundation Examination
Realizowała projekty dla firm z obszaru IT, logistyki, bankowości, produkcji.
Absolewntka Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie – kierunek „Bankowość i finanse”
Sukcesja to wyzwanie dla nestorów i sukcesorów. Nie pozostawaj sam w tym procesie. 
Skorzystaj z bezpłatnej wiedzy specjalistów i dowiedz się jak uzyskać wsparcie w przekazaniu swojej firmy młodszemu pokoleniu.