Skorzystaj z programu wsparcia firm rodzinnych i otrzymaj do 90% dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
Zadbaj o bezpieczeństwo swojej firmy i najbliższych. Wspólnie z doradcami z firmy Nova Praxis stwórz dokładny plan przeprowadzenia sukcesji i przekazania odpowiedzialności za firmę młodemu pokoleniu. Uzyskaj kompleksowe wsparcie w zakresie prawa, finansów i organizacji.

Projekt został stworzony aby wesprzeć obecnych właścicieli firm rodzinnych.
Skorzystasz z niego najbardziej jeśli:
Jesteś właścicielem firmy
i prowadzisz swój biznes od wielu lat
Chcesz zapewnić bezpieczeństwo ciągłość działania swojej firmie
Myślisz o przygotowaniu następcy i zaplanowaniu swojej przyszłości
W Twojej firmie zatrudnione są co najmniej dwie osoby z rodziny
Nasi doradcy będą wspierać Cię w opracowaniu strategii sukcesji.
Przygotujemy dla Ciebie:
Dokładną diagnozę organizacji i raport określający jakiego rodzaju wsparcia potrzebuje Twój biznes. Ocenimy gotowość firmy do przeprowadzania sukcesji.
Strategię sukcesji określającą jak w perspektywie kilku lat przygotować się do przekazania firmy następcy. Przeprowadzimy szereg analiz organizacyjnych, prawnych i finansowych.
Spotkanie inaugurujące proces sukcesji. Pomożemy wszystkim w firmie zaakceptować nową strategię. Przeprowadzimy warsztaty pozwalające wdrożyć najlepsze praktyki w firmie.
Raport z postępów w realizacji strategi sukcesji. Będziemy monitorowali cały proces i rekomendowali kolejne kroki, które warto podjąć.
Przygotuj swoją firmę na nadchodzące zmiany. Możesz to zrobić już dzisiaj, by zapewnić spokojne jutro dla siebie i najbliższych. Przejdź na stronę z szczegółami projektu i dowiedz się więcej.
Projekt realizowany jest przez doświadczonych doradców
z firmy Nova Praxis Sp z o.o.
Wybrani doradcy:

Konrad Bajor
Prezes Zarządu i współwłaściciel spółki Nova Praxis. Absolwent studiów MBA Executive Krakowskiej Szkoły Biznesu, absolwent studiów Zarządzanie i Marketing UEK. Ponad 15 lat doświadczenie w zarządzaniu, ekspert wspierający firmy w ich rozwoju oraz zarządzaniu finansami i strategią rozwoju. Specjalizuje się w projektach mających na celu: analizę i optymalizację procesów, opracowanie strategii produktowej, wartościowanie stanowisk pracy, wdrożenie zmian w organizacji, wsparcie firm w planowaniu i wdrożeniu zmian organizacyjnych.

Paweł Gawron
Konsultant, doradca i analityk procesów. Ekspert od doskonalenia organizacji. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Specjalizuje się w zadaniach mających na celu efektywną realizację projektów, analizę procesów biznesowych, analizę organizacji w modelu SWOT oraz Business Model Canvas czy prowadzenie szkoleń i warsztatów. Posiada certyfikaty: Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością EN ISO 9001:2000 (DEKRA-ITS), PRINCE2 Foundation, Microsoft Certified Product Specialist (MCP), IBM Certified Specialist – Advisor for e-business, IBM Certified Instructor.
