Weź udział w bezpłatnej
konferencji dla firm rodzinnych

Dowiedź się jak przebiega proces sukcesji: przekazania wiedzy,
odpowiedzialności i własności biznesu.
Już 25 maja będziesz mógł bezpłatnie skorzystać z wiedzy specjalistów podczas III Wirtualnej  Konferencji Firm Rodzinnych organizowanej przez firmę doradczą Nova Praxis Sp. z o.o.

25.05.2022

Dla sukcesorów

Przekonasz się jak wygląda przejęcie odpowiedzialności za rodzinną firmę i zdobędziesz wiedzę potrzebną do rozpoczęcia procesu sukcesji.

Dla nestorów

Dowiesz się jak przygotować się do przekazania swojego biznesu młodszemu następcy. Zapoznasz się z aspektami prawnymi oraz finansowymi sukcesji.

Z konferencji skorzystasz najbardziej jeśli:

Konferencja realizowana jest w ramach projektu „Sukcesja firm rodzinnych – wsparcie przejścia między generacjami”. Jest to projekt przeznaczony dla małych i średnich Firm Rodzinnych, których właściciele stoją przed decyzją w jaki sposób przekazać swój biznes następcom w rodzinie. Projekt pozwala sfinansować aż do 90% kosztów profesjonalnie przygotowanej strategii sukcesji.  Zapisz się na konferencję i dowiedz się jak wziąć udział w projekcie!

Doświadczenie

Przeprowadziliśmy już ponad 20 projektów sukcesji, wspierając nestorów i sukcesorów w całym procesie przekazania odpowiedzialności za firmę rodzinną.

Doradztwo

Zajmujemy się doradztwem biznesowym, zapewnimy specjalistyczne doradztwo ekspertów z obszaru prawnego, zarządczego, finansowego oraz mediacyjnego.

Strategia

Na początku projektu sukcesji przeprowadzamy diagnozę sytuacji i przygotowujemy szczegółowy plan wsparcia, a następnie opracowujemy strategie przekazania firmy młodszemu pokoleniu.

Zapisz się na konferencję

Konferencja odbędzie się 25 maja za pośrednictwem platformy Zoom.
Link do transmisji online zostanie wysłany na dzień przed konferencją w wiadomości email.
Udział w konferencji jest całkowicie bezpłatny dla każdego uczestnika.

    W przypadku braku otrzymania potwierdzenia zapisu lub wiadomości email z linkiem do transmisji konferencji proszę sprawdzić folder spam na skrzynce pocztowej lub skontaktować się z nami na adres: sukcesja@novapraxis.pl

    Program

    Konferencja składa się z kilku bloków tematycznych. Poruszymy zagadnienia finansowe, prawne oraz wysłuchamy historii firm, które przeszły przez proces sukcesji.
    Agenda konferencji:
    10:00 – Otwarcie III Wirtualnej Konferencji Firm Rodzinnych (Paweł Gawron – prowadzący)
    10:15 – 10:45 – Narzędzia do diagnozy stanu firm rodzinnej – czyli jak szybko ocenić kondycję firmy i jej potencjał (Prezes zarządu Nova Praxis Konrad Bajor – ekspert ds. finansów)
    10:45 – 11:00 – Wywiad z Gościem (współwłaściciel firmy rodzinnej PINOKIO BABY FASHION M.P.W. GIZIŃSCY Sp.J.)
    11:00 – 11:30 – Sukcesje jaki specyficzny model transformacji organizacji (dr Maciej Gawlik)
    11:30 – 12:00 – Sesja z prawnikiem – konstytucja firm rodzinnych (mec. Robert Sajnacki – ekspert prawny ds. sukcesji)
    12:00 – 12:15 – Wywiad z Gościem (Prezes zarządu Viateco Sp. z o.o.)
    12:15 – 12:45 – Organizacja projektu i case study z ostatnich sukcesji (Paweł Gawron – ekspert ds. sukcesji)
    12:45 – 13:00 – Pytania i odpowiedzi.
    13:00 – Podsumowanie konferencji (Konrad Bajor)

    Prelegenci konferencji

    Konrad Bajor
    Prezes Zarządu i współwłaściciel spółki Nova Praxis. Absolwent studiów MBA Executive Krakowskiej Szkoły Biznesu, absolwent studiów Zarządzanie i Marketing UEK. Ponad 15 lat doświadczenie w zarządzaniu, ekspert wspierający firmy w ich rozwoju oraz zarządzaniu finansami i strategią rozwoju. Specjalizuje się w projektach mających na celu: analizę i optymalizację procesów, opracowanie strategii produktowej, wartościowanie stanowisk pracy, wdrożenie zmian w organizacji, wsparcie firm w planowaniu i wdrożeniu zmian organizacyjnych.
    Paweł Gawron
    Konsultant, doradca i analityk procesów. Ekspert od doskonalenia organizacji. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Specjalizuje się w zadaniach mających na celu efektywną realizację projektów, analizę procesów biznesowych, analizę organizacji w modelu SWOT oraz Business Model Canvas czy prowadzenie szkoleń i warsztatów. Posiada certyfikaty: Pełnomocnik Systemu Zarządzania Jakością EN ISO 9001:2000 (DEKRA-ITS), PRINCE2 Foundation, Microsoft Certified Product Specialist (MCP), IBM Certified Specialist – Advisor for e-business, IBM Certified Instructor.
    Robert Sajnacki
    Radca prawny. Negocjator. Ukończył aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent studiów II stopnia Zarządzanie strategiczne na Akademii Leona Koźmińskiego. Ukończył Intensive Erasmus Course w Universita della Tuscia. Finalista Turnieju Negocjacyjnego 2020 przy Krajowej Izbie Radców Prawnych. Ekspert w zakresie prawa przedsiębiorców w szczególności M&A, kontraktów, prawa pracy, własności intelektualnej oraz ochrony danych osobowych. Swoje doświadczenie budował w polskich firmach FMCG oraz skandynawskich notowanych na giełdzie w Oslo.
    Maciej Gawlik
    Praktyk lean startup, innowator, trener biznesu i skuteczny project manager, szybko adaptujący najnowsze trendy i rozwiązania, wyznawca filozofii agile. Z wykształcenia doktor nauk ekonomicznych, absolwent Zarządzania Finansami wrocławskiej Akademii Ekonomicznej. Posiada wieloletnie doświadczenie z zakresu analizy danych i procesów biznesowych, przetwarzania informacji oraz wnioskowania biznesowego w dużych i małych organizacjach. Przez wiele lat współpracował z Eurobankiem i Santander Consumer Bank jako menadżer zespołów Informacji Zarządczej i Analizy Finansowej, prowadząc szkolenia dla obszaru operacyjnego oraz wdrożenia nowoczesnych systemów wsparcia procesów biznesowych. Od 2011 przedsiębiorca IT tworzący własne produkty służące do analizy danych finansowych (SonarMind) i retailowych (Topyfi). Wywodzi się z „biznesu” i prowadzi warsztaty ukierunkowane na funkcje wykonywane przez uczestników w codziennym życiu biznesowym.

    Goście konferencji

    Firma Pinokio Baby Fashion M.P.W. Gizińscy Sp. J. jest polskim producentem odzieży dziecięcej i niemowlęcej. Specjalizuje się w projektowaniu i produkcji ubranek i bielizny dla dzieci w wieku do 5 lat. Firma działa na rynku od 2002 roku i ma siedzibę w Piotrkowie Trybunalskim. Właścicielami firmy są członkowie rodziny Gizińskich.

    Założycielami i pierwszymi pracownikami powstałej w 1991 spółki cywilnej Viateco byli członkowie rodziny Jutkowiak, do których, po przekształceniu w 2002 roku w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, nadal należą wszystkie udziały. Firma Viateco z Chorzowa specjalizuje się w sprzedaży najwyższej klasy sprzętu pomiarowego stosowanego w laboratoriach inżynierii lądowej i przemysłowych, instytutach badawczych i wyższych uczelniach.

    Sukcesja to wyzwanie dla nestorów i sukcesorów. Nie pozostawaj sam z tym zadaniem. 
    Skorzystaj z wiedzy specjalistów i dowiedz się jak uzyskać wsparcie w przekazaniu swojej firmy młodszemu pokoleniu. Zapisz się na konferencję i przekonaj się, że jest to projekt właśnie dla Ciebie.